We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you are happy to continue browsing, please consent to our cookie policy

Case Studies

PURE Insurance

KeepItSafe® SØRGER FOR BRUKERVENNLIG DRIFTET LØSNING TIL RASKT VOKSENDE FORSIKRINGSFORETAK

Last ned case study »

RESULTATENE

Heldigvis har ingen rør sprukket etter 2007 da KeepItSafe ga backup til Criteria for Success første gang, men Bernard forteller om en situasjon der en ansatt slettet en mappe ved et uhell. Han sier at KeepItSafes service er så brukervennlig at de ansatte kan gjenopprette det meste på egenhånd.

“I ett tilfelle mistet vi økonomimappen med alle de månedlige rapportene og IFN-ene”, sier han. “Med en gang vi oppdaget at mappen var slettet, fikk vi den gjenopprettet”, sier han. “Fordi tjenesten er så brukervennlig trengte vi ikke engang ringe til KeepItSafe. Det var alt bevis jeg trengte. Vi hadde et problem og fikk ordnet opp i det superraskt."”

Bernard sier at selv om KeepItSafe har blitt mye større siden Criteria for Success gjorde avtaler med dem første gangen, har backupfirmaet fremdeles en atmosfære som et lite gründerfirma det er enkelt å samarbeide med. “Hele KeepItSafe-teamet er svært kompetente og i tillegg veldig hyggelige”, sier han. “Og jeg foretrekker å gjøre forretninger med mennesker jeg liker.”

LØSNNGEN

Muhlstein så på alternativer fra ulike leverandører. En løsning ga PURE gratis tape, men endret oppbevaringssystemet. En annen løsning ville ha gitt PURE ekstra konfigurasjonsadministrasjon. En tredje løsning omfattet kjøp av en helt ny maskin. KeepItSafe kontaktet PURE under gjennomgangen og ble spurt om å presentere den brukervennlige driftede løsningen.

KeepItSafe skilte seg umiddelbart ut ved å tilby en gratis prøveversjon. “KeepItSafe gjorde en god jobb ved å vise frem konseptet og ha teknikere til stede som viste oss hvordan løsningen ville fungere i vårt miljø”, sa Muhlstein. En stor forskjell hos KeepItSafe var at jeg hadde tilgang til teknikerne deres som fulgte meg gjennom prosessen og veiledet meg når jeg brukte produktet. Andre var mer demonstrasjonsbaserte og jeg fikk ikke inntrykk av hvor lenge en backup ville vare eller hvordan en gjenoppretting ville se ut. Det var også vanskelig å forstå hvordan dataene skulle krypteres hos dem.

Muhlstein og teamet hos PURE gikk gjennom KeepItSafes overvåkningsinformasjon for å være sikre på at den driftede leverandøren ikke kunne ha tilgang til konfidensielle data fra PURE, de forsikrede medlemmene eller partnerne. Muhlstein satte også pris på direkte kontakt med teknikerne som skulle bli hans kontakter etter at de hadde inngått avtalen. “Takket være demonstrasjonen visste jeg hva vi kjøpte før vi kjøpte det", forklarer han. “Det var også ekstra tilfredsstillende at de personene jeg jobbet sammen med under prøvedemonstrasjonen var de samme som skulle levere varen.”

RESULTATENE

Muhlstein var spent på å jobbe med et produkt han aldri hadde brukt før, så KeepItSafe måtte dokumentere at de virkelig hadde den beste løsningen. Den vellykkede demonstrasjonen som ble utført av reelle teknikere i stedet for salgsingeniører, gjorde Muhlstein mindre bekymret.

PURE var imponert over nivået av støtte de mottok da de utformet oppbevaringsreglene og utviklet prosjektet. Byttet til KeepItSafe® har forenklet PUREs backupprosess og viktigst av alt har det lettet stresset rundt tapeadministrasjon. Siden KeepItSafe tar betalt per komprimert gigabyte med null i oppstartkostnader er databeskyttelsen fleksibel, skalerbar og praktisk. Muhlstein sier det aldri er overraskelser i regningen fordi noen fra KeepItSafe alltid hjelper til med å gå gjennom endringer i datamengden de har backup på.

Nylig har PURE begynt å bruke KeepItSafe for backup på data på de bærbare datamaskinene til eksternt ansatte. Det er flott at vi ikke må se etter andre løsninger for å behandle filene", sier Muhlstein. “Jeg sover bedre når jeg vet at arbeiderne ute i felten ikke er sårbare. Tidligere brukte vi minst 24 timers arbeidstid på gjenoppretting hvis en ansatt hadde mistet dataene.”

PURE sier at selv om gjenopprettingsprosessen er enkel, setter de pris på at en supporttekniker alltid er tilgjengelig for å veilede dem gjennom prosessen – eller gjør det for dem dersom de ikke har tilgang til en datamaskin. “Databackup er ikke veldig spennende så vi snakker ikke om det så ofte internt”, sier Muhlstein. “Det er en av de tingene folk ikke bryr seg om før de mister filene sine. Da begynner de å bry seg”. PURE er en raskt voksende profesjonell tjenesteytende bedrift med fantastisk service. Det har de nå til felles med databackup leverandøren.

Klar til å komme i gang?

Call 815 00 180 or fill out the form below and a KeepItSafe representative will contact you promptly.